You are offline. Some functionality may be unavailable.

Často kladené otázky

Čo je Tesco Online Club?

Tesco Online Club je členská služba navrhnutá tak, aby vám pomohla čo najlepšie využiť online nákup potravín. Poskytuje niekoľko jedinečných výhod, medzi ktoré patrí úspora nákladov za doručenie nákupu, ponuka exkluzívnych zliav a poskytovanie dvojnásobných Clubcard bodov za vaše objednávky prostredníctvom služby Tesco Online nákupy počas prvých 3 mesiacov vášho členstva.

Aké sú výhody Tesco Online Clubu?

Keď sa stanete členom Tesco Online Clubu, všetky objednávky, ktoré zadáte cez službu Tesco Online nákupy, budú doručené bez poplatku za doručenie k vám domov alebo na zvolenú doručovaciu adresu - dokonca v ten istý deň. Prípadne vám objednávku môžeme odovzdať prostredníctvom služby Klikni+Vyzdvihni na vami vybranom obchode. Tešiť sa môžete aj na špeciálny e-kupón. Okrem toho získate dvojnásobok Clubcard bodov za každý nákup počas prvých troch mesiacov vášho členstva a prístup k doručovacím slotom 4 týždne vopred – čo vám pomôže pripraviť sa na najrušnejšie obdobia roka.

Budem ako člen Tesco Online Clubu oslobodený od platenia poplatku za minimálny nákup?

Pokiaľ ste členom Tesco Online Clubu, nebudete musieť platiť poplatok za doručenie a ani poplatok za vyzdvihnutie nákupu bez ohľadu na hodnotu vašej objednávky.

V prípade objednávok do 30 EUR vám bude v súlade s Obchodnými podmienkami Tesco Online nákupov účtovaný minimálny poplatok za nákup bez ohľadu na členstvo v Tesco Online Clube.

Môžem na zaplatenie členstva v Tesco Online Clube použiť ktorúkoľvek kreditnú alebo debetnú kartu?

Môžete použiť akúkoľvek platobnú kartu Visa alebo Mastercard. Platby prostredníctvom kariet Visa Electron alebo Maestro zatiaľ neprijímame.

Koľko objednávok môžem zadať bez poplatku za doručenie?

Keď sa stanete členom, môžete si objednať bez poplatku za doručenie každý deň, v prípade, že je váš plán platný. Stačí si z dostupných slotov vybrať deň a čas, ktorý vám najviac vyhovuje.

Môžem si nechať svoj nákup doručiť bez ďalších poplatkov na rôzne adresy?

Áno, môžete. Stačí si zmeniť doručovaciu adresu po prihlásení sa do svojho zákazníckeho účtu v sekcii Môj účet. Potom si z dostupných časových úsekov (slotov) vyberte deň a čas, ktorý vám najviac vyhovuje.

Môžem si rezervovať viac objednávok bez poplatku za doručenie?

Áno. Po dokončení prvej objednávky môžete okamžite zadať ďalšiu. Môžete tiež upraviť objednávky, ktoré ste už zadali. Stačí prejsť na „Moje objednávky“ a vybrať objednávku, ktorú chcete upraviť. Nezabudnite skontrolovať svoju objednávku, aby ste potvrdili zmeny.

Odkedy môžem využívať výhody členstva v Tesco Online Clube?

Okamžite pri každej novej objednávke. Môžete ho dokonca použiť na objednávky, ktoré ste už zadali. Jediné, čo musíte urobiť, je upraviť objednávku: môžete pridať alebo odstrániť položku alebo zmeniť miesto doručenia - táto akcia aktivuje váš plán členstva v Tesco Online Clube a nebude vám účtovaný poplatok za doručenie. Pred potvrdením zmien nezabudnite skontrolovať košík.

Získam v rámci členstva v Tesco Online Clube aj Clubcard body?

Áno, body Clubcard získavate ako zvyčajne a počas prvých 3 mesiacov vášho členstva sa vaše body získané pri každom nákupe zdvojnásobia raz za 2 týždne za všetky objednávky, ktoré ste urobili. Nezabudnite si k svojmu Tesco Online účtu pridať svoju Clubcard. Upozorňujeme, že táto výhoda sa vzťahuje len na prvé 3 mesiace vášho členstva.

Môžem využiť svoje členstvo v Tesco Online Clube aj pri nákupoch v kamenných obchodoch?

Nie, vaše členstvo patrí k vášmu účtu Tesco Online a na výhody máte nárok iba pri online objednávke.

Ak neviete nájsť potrebné informácie, kontaktujte naše zákaznícke centrum na contact us page.

Predlžuje sa moje členstvo v Tesco Online Clube automaticky?

Váš členský plán sa automaticky predlžuje, v prípade, že ste sa prihlásili k automatickým mesačným platbám.

Automatické predlžovanie členstva však môžete kedykoľvek zastaviť. V prípade, že chcete automatické predlžovanie členstva zastaviť, navštívte stránku Moje členstvo a postupujte podľa pokynov v sekcii "Zrušiť predlžovanie".

Vaše členstvo v Online Clube sa automaticky nepredĺži pokiaľ už máte zaplatený jeden z našich starších 3 mesačných alebo 6 mesačných členských plánov. Navštívte domovskú stránku Online Clubu pre zakúpenie nového členstva.

Ako môžem ukončiť svoje členstvo v Tesco Online Clube?

Členstvo môžete ukončiť do 14 dní od začiatku alebo predlženia, alebo kedykoľvek, ak dôjde k významným zmenám vo vašom členstve. Navštívte stránku: alebo kontaktujte tím nášho zákazníckeho centra. Viac informácií nájdete v časti 'Kontaktujte nás' v našich častých otázkach.

Čo je skúšobné členstvo?

Skúšobné členstvo vám umožňuje využívať výhody Online Clubu na mesiac za 1 cent. Počas mesačného skúšobného členstva neplatíte za dopravu a môžete si rezervovať doručovací slot až 4 týždne vopred. Ostatné výhody Online Clubu (dvojnásobok bodov Clubcard a špeciálne zľavové e-kupóny) získate s plným plateným členstvom, ktoré nasleduje po mesačnom skúšobnom členstve.

Ako dlho trvá skúšobné členstvo?

Skúšobné členstvo trvá jeden mesiac. Po jeho uplynutí automaticky prejdete na plné platené členstvo, ktoré ste si zvolili. Členstvo si vyberiete pri vstupe do mesačného skúšobného členstva. Členstvo môžete kedykoľvek zrušiť a vybrať si iné, najneskôr však deň pred koncom skúšobného obdobia. Ak sa rozhodnete opustiť Online Club počas mesačného skúšobného členstva, vaše členstvo sa skončí na konci skúšobného mesiaca.

Aké výhody môžem využívať počas skúšobného členstva?

Všetky objednávky cez Tesco Online nákupy sú doručené bez poplatkov, rovnako ako vyzdihnutie so službou Klikni+Vyzdvihni, a to aj v ten istý deň. Zároveň získate prednostný prístup k doručovacím slotom, ktoré si môžete rezervovať až 4 týždne vopred. Doručovacie sloty si budete môcť vybrať medzi prvými aj počas sviatkov, keď je o doručenie najväčší záujem.

Za akých podmienok získam skúšobné členstvo?

Mesačné skúšobné členstvo získate, ak ste do Online Clubu vstúpili prvýkrát v priebehu posledných 12 mesiacov. Toto členstvo nie je dostupné pre ľudí, ktorí v súčasnosti majú členstvo v Online Clube. Chcete zistiť, či môžete využiť mesačné skúšobné členstvo? Prihláste sa do svojho účtu a prejdite na hlavnú stránku Online Clubu.

Ako získam skúšobné členstvo?

Zaregistrujte sa na hlavnej stránke Online Clubu. Mesačné skúšobné členstvo začnete automaticky po tom, čo si vyberiete nasledujúce členstvo, na ktoré prejdete po skončení skúšobného mesiaca. Hneď po registrácii môžete využívať všetky výhody skúšobného členstva.

Môžem zrušiť skúšobné členstvo?

Skúšobné členstvo v Online Clube môžete kedykoľvek zrušiť, najneskôr však jeden deň pred jeho koncom. Ak opustíte Online Club počas skúšobného členstva, vaše členstvo zanikne na konci skúšobného mesiaca. Členstvo si môžete opäť automaticky obnoviť vo svojom profile.

Späť na domovskú stránku